امداد سیار

امداد سیار

امداد شرکت آلفاموتور

خدمات امدادی: مجموعه خدماتی است برای خودروهایی که متوقف می باشند و امکان حرکت ندارند و یا حرکت خودرو باعث بروز ایرادات بیشتری می شود. با توجه به تنوع ایراد و تشخیص شرکت، خدمات مذکور در محل مشتری ارائه می شوند و یا خودرو به نزدیکترین عاملیت مجاز منتقل می گردد. خدمات امدادی عمومی قابل ارائه در محل شامل تعویض باتری، شمع و فیوزها می باشد و در سایر موارد به تشخیص شرکت رفتار می شود.

 

نحوه درخواست امداد:

  1. درصورت بروز هرگونه ایرادی درخودرو که آنرا متوقف نماید و یا ادامه حرکت به دلایل ایمنی ممکن پذیر نباشد و همچنین درصورت حرکت بیشتر با خودرو احتمال آسیب به خودرو بیشتر شود، مستقیماً با شماره 24578247-021 تماس حاصل نمایید تا به مرکز امداد شرکت متصل شوید.
  2. کارشناسان شرکت بعد از ارئه مشاوره و دریافت اطلاعات لازم، شما را راهنمایی می نمایند. درصورتیکه امکان حرکت خودرو باشد، خودرو را به نزدیکترین عاملیت مجاز منتقل نمایید در غیر ایتصورت با هماهنگی شرکت اعزام امدادگر به محل مشتری صورت می پذیرد و یا خودرو به نزدیکترین عاملیت مجاز منتقل می گردد. درصورتیکه بعد از حضور امدادگر، امکان رفع ایراد در محل میسر نباشد، خودرو به نزدیکترین عاملیت مجاز منتقل خواهد شد.
  3. جهت رعایت نکات ایمنی، لطفاً چراغهای چشمک زن را روشن نموده و در منتهی الیه سمت راست توقف نمایید.
  4. امدادگران شرکت آلفاموتور، ملبس به لباس فرم و کارت شناسایی می باشند.

 

صدور صورتحساب:

  1. بعد از پایان خدمات امدادرسانی در محل، فاکتور رسمی شرکت توسط امدادگر تکمیل و یک نسخه از آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.
  2. تعرفه خدمات و قطعات براساس تعرفه رسمی شرکت می باشد که لیست آن در اختیار امدادگر بوده و می بایست به مشتری ارائه شود.
  3. امدادگر مجاز به اخذ هیچگونه وجهی مازاد بر مبلغ درج شده در فاکتور نمی باشد.
  4. هزینه ایاب و ذهاب امدادگر در محل برای کلیه خودروهای وارداتی توسط شرکت آلفاموتور، رایگان بوده و هیچگونه وجهی نمی بایست اخذ گردد.
  5. درصورت بروز هرگونه مشکلی، خواهشمند است سریعاً با شماره تلفن 24578107-021 واحد امور مشتریان تماس گرفته و اعلام فرمایید.

 

هزینه حمل خودرو:

درصورت نیاز به حمل ، هماهنگی آن توسط شرکت صورت می پذیرد و مشتری نمی بایست بدون هماهنگی با مرکز امداد شرکت سعی در حمل خودرو به هر طریقی نماید. درصورتیکه ایراد بوجود آمده تحت پوشش گارانتی باشد، کلیه هزینه های آن برعهده شرکت بوده و مشتری هزینه ای برای این بابت پرداخت نمی نماید. درصورتیکه ایراد بوجود آمده تحت پوشش گارانتی نباشد، هزینه ای متوجه شرکت نخواهد بود.

 

شماره تماس شبانه روزی  امداد 24578247-021


يكشنبه16آذر1393 ساعت 16:33