رتبه نخست در خدمات پس ازفروش

رتبه نخست در خدمات پس ازفروش
ISQI

جایگاه خدمات پس از فروش آلفاموتور براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

براساس گزارش تفصیلی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI از وضعیت خدمات پس از فروش خودروهای سواری سبک در سال 1393 ، شرکت آلفا موتور موفق شد جایگاه نخست در بین شرکتهای خودرویی با تعداد نمایندگی محدود را از آن خود نماید و از سایر برندهای اروپایی بازار خودروی ایران پیشی بگیرد .

پیرو ارزیابی های صورت گرفته براساس شاخصهایی همچون "هزینه خدمات"، "سرعت خدمات" و "کیفیت خدمات"  شرکت آلفاموتور با پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به دوره قبل، جایگاه نخست را در بین شرکتهای خودرویی با تعداد نمایندگی محدود کسب نمود که از جمله آن می توان به کسب بالاترین امتیاز در حوزه نمایندگی های مجاز در میان سایر رقبا و کسب رتبه نخست در این زمینه اشاره نمود.

شرکت آلفاموتور در سالهای اخیر با ارائه طرحهای متنوعی از قبیل «دکتر آلفا» در حوزه خدمات پس از فروش سعی نموده رضایت مشتریانش را به بهترین نحو ممکن تامین نماید و در سال جاری نیز با ارائه طرحهایی نو قصد دارد این مسیر را  پر قدرتتر ادامه دهد. در همین راستا، شروع به کار نمایندگی مرکزی شرق از ابتدای سال جاری گامی مهم در راستای تحقق اهداف یاد شده و همچنین پاسخی درخور به خواسته های مشتریان بوده است.

شرکت آلفاموتور قصد دارد تا این حرکت پویا را در سال جاری نیز با راه اندازی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در شهرستانهای دیگر  در راستای گسترش شبکه نمایندگی های خود ادامه دهد.

 


يكشنبه4مرداد1394 ساعت 16:24
اخبار و رویدادها
جشنواره طلایی آلفاموتور
جشنواره طلایی آلفاموتور
پنجشنبه 17 بهمن 1398
اطلاعیه عاملیت های مجاز
اطلاعیه عاملیت های مجاز
شنبه 25 خرداد 1398